Monday, 23 February 2015

THE ONE 5-IN-1 COLOUR STYLIST LIPSTICKS.



I've never tried Oriflame lipsticks, so I thought I'd give them a go! I went for two of The One 5-in-1 Colour Stylist Liptsicks. I opted for a more striking numbers : Red Copper and Posh Plum.

The formula of the lipsticks is creamy and moisturising on the lips, They last pretty well during the day even if they're not matte. The colours I chose are bold but surprisingly easy to wear. Red Copper is more of a red-y brown and Posh Plum is a rosy/plum lipstick.
I have to say that I'm impressed by these Oriflame lipsticks. They come in a collection of 20 shades and they're very affordable. I will without a doubt try more of them. Maybe a Red one called Red Devotion that caught my eyes ...

FR

Je n'ai jamais testé les rouges à lèvres Oriflame, alors j'ai pensé à en prendre quelques uns ! J'ai choisi deux des The One 5-in-1 Colour Stylist Liptsicks et J'ai opté pour deux bold numéros :

La formule des rouges à lèvres est crémeuse et hydratante sur les lèvres, ils durent assez bien pendant la journée, même s'ils ne sont pas vraiment Mattes. Les couleurs que j'ai pris sont intenses mais étonnamment facile à porter. Red Copper est d'un rouge/marron et Posh Plum est un rouge à lèvres rose/prune.
Je dois dire que je suis impressionnée par ces rouges à lèvres Oriflame. La collection contienne 20 couleurs et ils sont très abordables. Je vais sans aucun doute essayer plus d'entre eux. Peut-être un rouge appelé Red Devotion qui me tente beaucoup ...

Love,
Omaïma.

No comments :

Post a Comment